broderi!

det blev många inlägg idag...blir så när man tömmer kameran....

är klar med mitt broderi nu...är verkligen helnöjd!!



nu har jag börjat om på ett gammalt broderi jag tagit över efter mormor...det var inte riktigt helt klart så jag passar på att fixa det med när jag har energi för det....
 jag har gjort "gallret" i de stora blommorna.....sen efter att jag tagit upp de blå blommorna för att göra knutar där....rätt ska vara rätt....det var bara det att jag kunde inte göra knutar sist jag broderade på denna.....så nu blir det rätt som sagt......

nästa projekt blir nog nåt egen ritat!!

så nu har jag verkligen skrivit av mig!!
kram kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0