fint ute och inne!!!

äntligen är det vår!!! och jag har fått fixat lite på balkongen...det är inte helt bra än....M håller nämligen på att fixa sin cykel och grejar där ute. men jag har i allafall planterat lite nytt!!
    blev väldigt bra tycker jag...gillade färgen på penséerna med!!! fint med lite gammelrosa.

sen har jag fixat inne också....beställde bland annat kuddar från hm, de kom i veckan men tyvärr var en kudde fel men den ena har nu fått en plats i soffan.
  gillar färgkombinationen!! hoppas på att den andra kommer snart och att det blir rätt denna gång....

förra sommaren köpte jag väggstickers i en affär i danmark jag totalt glömt namnet på...i allafall har jag inte haft nån plats åt dessa för ens jag idag kom fram till att de får sitta på kylskåpet, det är ju inte direkt roligt i sig själv så det fick en lite uppfräschning!!
   sen sitter det en kvist på sidan också i blått och turkost......

skönt att få lite gjort.....alltid kul att fixa lite....
har ett nytt projekt på g också....fick lite tapetrullar av pappa förra helgen som blivit över på ett bygge.....den ena var det inte så mycket på...och den går i turkos botten med blomsterslingor i grönt,rosa svart och vitt......
mitt nya projekt blir att klä mitt lilla satsbord av två med detta på själva bordsskivan.....sedan ska benen på både stora och lilla bli vita.....kommer bli snyggt till den gröna mattan och så....återkommer med bilder på detta


sedan var vi en sväng i kränkeboda igår och jag tog en fin bild på krokusar.....
  NU ÄR DET VÅR!!!!


kram kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad fint du har gjort det!! :) kramkram!

2009-04-06 @ 07:57:29
URL: http://gilraens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0