nytt i lägenheten

hittade ett underbart skrivbord på blocket som min kära pappa snällt åkte och hämtade,eftersom jag hittade det i jönköping. Det är verkligen helt perfekt! ett riktigt fynd!
 det är fortfarande en del fix....de svarta ramarna ska upp på väggen vid den andra tavlan och på kortväggen ska det upp en egen fixad anslagstavla......
ett av fotona som ska upp på väggen är taget på min farfar,sittande vid ett ritbord,någonstans....kände att den bilden bara måste upp på väggen vid skrivbordet eftersom han är den som fått mig insnöad på målande, fotande och konst överhuvudtaget!
 såhär ser bilden ut!
 har fixat soffborden här hemma med, det är bara lacken som fattas.....sen bilden togs har jag även målat kanten på den stora skivan vit. är helnöjd!!!
 kan ju passa på att visa en klänning jag köpte idag med!!! hoppas ju på att det blir dop för alla söta små bebisar snart och då måste man ju vara fin!!

gör ett nytt inlägg om helgen strax....
kram kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar bilden på din farfar, helt underbar. Det kommer bli så fint när det är färdigt i din hörna. Klänningen var somrig och härlig. Stor kram!

2009-04-21 @ 19:55:08
URL: http://gilraens.blogg.se/
Postat av: thess

ja visst är den fin!! roligt att det inte är ett typiskt porträtt men det är verkligen farfar,visar hans intresse som också blev hans jobb!!

2009-04-22 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0