tavla

jag håller på med en tavla till Ms mamma som fyller år på måndag och jag känner mig säker på att hon inte är här inne och läser så jag ville bara visa en bild. lite nervöst att måla en tavla till henne faktiskt....hoppas hon gillar den i allafall....Ms pappa fick en förra året och då är det ju hennes tur nu.

  såhär blev den...har målat lite mer sen bilden togs....lite mer färg och mer målad i mitten av blomman, men det  blev bra tycker jag...det är en julros som jag vet är en av hennes favoriter.....

  måste ju också visa en bild på vad jag gjorde på hemslöjden igår! var på "utbildning" kan man säga...vi gick igenom vad vi ska göra med barnen.....denna är dock inte för de minsta utan de ska göra som en stor cirkelmobil tillsammans istället.....var jätteroligt och jag fastande där i flera timmar! de är så trevliga dessutom, då är det ju verkligen roligt!!

  såhär ser det ut i odlingarna just nu...det är solrosor och basilika som är på tillväxt!! det växer verkligen varje dag!!!  snart så får de även sällskap av sallad,sockerärter och luktärter......


sist men inte minst får det väl bli en liten påskbild....köpte påskliljor för att få lite påskkänsla i alla fall....sen tog jag fram den enda tuppen vi har....en kantstöt stackare som jag gillar i massor...den har varit i stugan innan men mamma ville inte ha den,så den fick flytta till oss!! GLAD PÅSK allihop om det är så att jag inte skriver på ett tag nu....kan meddela att jag längtar till lördag då det blir en heldag i stugan!!! hoppas på sol !!! och vet att det kommer bli massa mys och god mat!!!

    kram kram så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0