helgen!!!

i helgen var det äntligen dags för firande av min 25-årsdag!! som jag har väntat och framförallt vad nervös jag ahr varit....det har ju inte blivit bättre av att de som skulle fira mig så väl vet att jag inte veta,att inte ha kontroll...
men det blev toppenlyckat!!!!
det blev "skattjakt" på tropikcenter i halmstad!! vi blev uppdelade i lag och så fick vi lappar där vi skulle lista ut var vi skulle hämta vår lilla figur....
det var 10 stationer....
1. kackerlackor
2. ökenråttor
3. spindeln johan...en fågelspindel....som vissa av oss senare hade på huvudet!!!
4. sköldpaddor
5.papegoja
6. pirayor
7. ormar...tigerpyton
8. vattenfall
9. padda
10. och till slut bland de farligaste djuren...människorna!!

vi sprang runt som galningar och ett tag ledde killarna men vi knappade in och inför sista var det lika....men vi vann!!! yey!!


det tråkiga var att min kära M inte var med men jag förstår honom,,,,,han har riktig fobi för ormar......så han ville verkligen inte....

när vi var klara med utmaningarna fick jag mata apor!! såna där söta herr nilssoapor!!! de var så söta,,,de var räddade försöksdjur...de hade sprutat in kvicksilver i dom!! hur fan kan man göra så mot oskyldiga djur som itne kan försvara sig....fördelen var att de var friska nu förutom attde tappade eller saknade päls på vissa ställen....men de trivdes nog toppen där de var nu,de hade till och med fått en omgång ungar!

sen så hade han lite visning av djuren då fick vi bland annat ha spindeln på huvudet och så fick vi hålla i en orm......
då var faktiskt M modig och var med men han gillar det inte.....

det kommer bilder jag lovar!!!


sen åkte vi hem till anna och patrik och alla öppnade typ varsin öl....hihi  
sen blev det fixande och mat och så...

sedan gick vi ut till mårtensson och dansade en massa!!

TACK ALLA FÖR EN TOPPEN TOPPEN DAG!!!
 KRAM

Kommentarer
Postat av: Erica

Roligt att det blev lyckat!

Kram

2009-03-24 @ 08:34:16
URL: http://gilraens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0