helgen!

i helgen har det varit full fart därför tar jag en lugn dag idag istället......jag jobbade kväll i fredags,det flöt på riktigt bra så det var ju skönt...sen på lördagen var det storhandling på schemat, är så jäkla tråkigt att handla mat.....men det var skönt att få hjälp av M.
sen var vi och hämtade Ms nya lilla leksak, eller liten och liten....han har köpt en dirtbike, eller cross eller vad man kallar det. han var så lycklig!! had einte kunnat sova ordentligt på natten....hihi
vi lämnade den hos hans bror som blev lika lyrisk han så nu vet man ju att de två mer än gärna kommer åka iväg till landet och köra en massa!!! men jag och Pernilla bestämde att om de gör det så åker vi och gör nåt roligt vi med!!
men jag hoppas att jag får testa nån gång i allafall

sedan var det hem och ta emot Ms föräldrar på fika, det var trevligt med en pratstund med dom och man fick chans att varva ner..jag hade bakat kladdkaka som blev riktigt god faktiskt!...sedan blev det slötittande på andra chansen, men jag bryr mig verkligen inte i år. annars brukar jag ju sitta med papper och penna och anteckna en massa men i år så finns inte lusten helt enkelt,sen har det blivit tråkigt med massa dueller och tjafs.....

söndagen skulle bli en skön slappedag efter 4 timmars jobb och valpkurs men de var en kort på jobbet så jag ställde upp på att jobba kväll också...så det blev upp kl 05.45...åka till jobbet jobba 7-10 för att sedan åka hem och sen åka iväg igen.....för att jobba kväll.
totalt blev det 10 timmars jobb, vilken kommer kännas riktigt skönt när lönen kommer eftersom det var söndag!!!

så idag som sagt blir det slappedag, ska bara ut en långpromenad med selda i det fina vädret! är faktiskt sol här idag och man kan ana en start på våren!!!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0