nu blir jag snart knäpp i huvudet!!

snart orkar jag itne med mig själv och dessa jävla motgångar, har börjat tröttna på det rejält!! tyckte ju det kändes toppen att börja plugga igen och ta tag i detta ordentligt, men har fortfarande inte fått nåt besked om jag kan börja när jag vill så antagligen blir det inget, de funderar dessutom på att ta bort flexläsandet i halmstad. och jag har inte lust att ta nya studielån för att jag inte kan jobba upp till för jag måste gå i skolan!!!
all ilska och skit kan ha mycket att göra med att jag har pms också men endå!!!
sen går det ju så bra för alla andra. J ska också läsa till uska nu har hon bestämt och hon kommer ju garanterat få börja tidigare och så, det skulle inte förvåna mig alls.....men men jag får väl hoppas på att det verkligen blir bra snart.  tyvärr så har man börjat ge upp........motgång på motgång på motgång är sådär kul.....
jag får i allafall se det som att jag har en fördel av att jobba i vården när jag väl ska läsa, de vill ju dessutom att jag gör min praktik hos dom och så, det är en stor fördel!!! jag kanske till och med kan validera lite kurser eftersom jag jobbat ett tag om jag börjar i höst har jag ju jobbat mer än 1 år,det borde ge nåt tycker jag

usch nu ska jag försöka göra nåt bra av denna dagen, får åka och gå en sväng med selda.....


ni får ursäkta för detta men var tvungen att skriva av mig.....
kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är jobbigt med alla dina motgångar - men jag tycker du ska kämpa på, alla dessa motgångar kanske resulterar i något positivt till slut, och det kommer definitivt få dig att bli starkare! Du vet ju vad du vill, så håll ut och kämpa - det komemr lösa sig på bästa sätt ska du se darling! puss

2009-03-10 @ 10:05:29
URL: http://gilraens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0