nya bilder

har kommit en bit på väg på mitt broderi nu och börjar fundera på vad jag ska göra när det är klart!!! tror jag ska rita ett eget mönster då....

 blir väl fint!!

i helgen fyndade jag en bok på bokrean på maxi!! jag älskar ju gamla hus och har utökat min samling med boken
  älskar att bläddra i den och läsa lite då och då....riktigt fina fotografier är det!!! bland annat denna på ett riktigt renoveringsobjekt men bilden är väldigt vacker tycker jag.
 tror det är min farfar som fått in mig på ödehus och gammalt slitet, han footade en hel del sånt och de bilderna är de som fastnat....jag har lärt mig se det vackra i det
det ligger ett liknande hus utanför torup,vet inte om det är öde men det behöver sig en rejäl uppfräschning i allafall....men skulle man hitta nåt sånt hus skulle man ju aldrig bli färdig, det är lite för mycket att ta tag i och fixa, men fint skulle det bli i allafall

fyndade ju en john bauer bok med på loppisen i onsdags....


hittade denna bilden som jag tycker mig känna igen, visst är det den ni hade i sovrummet innan mamma!?? var tog den vägen?? kanske är något man kan lägga vantarna på så småningom, likså har jag en favorit bauerbild i sommarstugan,den fanns inte med i boken och jag har aldrig sett den i nån bok eller så....den får jag ta bild på nästa gång jag är där....så ska ni få se! den är så fin

här är burkarna jag fyndade,de är så perfekta för köket!!



tog fina bilder på selda idag med, som vanligt...;) hon gör ju sig så bra på bild!! och jag vill inte veta hur måna bilder jag är uppe i nu....hihi
 detta är hennes nya plats i soffan....så kan hon spana ut genom fönstret och morra åt skatorna....tur att hon inte ser ner till gångvägen...då hade det nog varit ett väldigt vaktande!!


kram kram

Kommentarer
Postat av: mamma fia

Jag tror att jag kommer ihåg den gamla tavlan jag ska kolla i mina tavelhögar, för man kan verkligen säga att det är högar, hittar jag den kan du få den.

puss

2009-03-19 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0