nya snygga färger!

jag har nya förälskelser att sukta efter.......nu när det är vår hade de varit så fina med tulpaner i....
de jag pratar om är dessa alvar allto vaser som kommit i nya färger....äppelgrönt och purpur!!! så snygga
   

sen älskar jag ju marimekko skålarna....har en mörkt turkos men skulle gärna vilja ha en frostad och denna i granat.....
de finns ju i mindre modeller nu med...så en liten frostad och en stor granat TACK!! om nån känner att hon måste ju verkligen ha en present! :) hoppas på en utflykt till typ höganäs eller freeport snart så man kan kolla efter dom i outlet butikerna.....
     åhh de är så fina!!!!
en till som gillar dessa är en tjej på bloggen http://fixaodona.blogg.se/  hon har dom dessutom på en snygg stringhylla!!!





sen har jag hittat en servis med osm jag gillar....Kurbits!  sköna snygga färger och inte allt för dyra....
har för mig att Ms bror fick en servis av föräldrarna vid nåt tillälle...kan ju hoppas att han kan få det med....hihi

       men det räcker ju med kopp och fat. assiett och typ ett uppläggningsfat eller så man vill ju inte ha tusen delar.....
så man kan ju hoppas i allafall.....

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0